Onze wedstrijdsecretaris: Monique Kleinreesink

Monique

Monique is de echtgenote van Frank Kleinreesink, die de meeste leden kennen  als trainer van senioren 3,4 en 5.

Al op jonge leeftijd begon Monique bij de korfbalvereniging in Brummen, en werd in die tijd door haar ouders Jan en Mies Jansen gestimuleerd actief te zijn voor de korfbal.   Haar vader was één van de grondleggers, met onder andere Rein Bovendorp van het oud papier verzamelen.

Monique bleef actief de korfbalsport beoefenen tot bij de  senioren, echter lichamelijke beperkingen stelden haar niet meer in staat de wedstrijden te spelen.

Toen binnen het KNKV de midweek competitie haar intrede deed, was Monique samen met Gerrit en Marja Aartsen één van de trekkers binnen Turbulas.

Een jaar of zeven geleden heeft Monique het wedstrijdsecretariaat voor de senioren in Brummen  uitgevoerd, waarbij Erik en Annet Donderwinkel de jeugd voor hun rekening namen.

Toen een vijftal jaren terug gesprekken ontstonden over het helpen tussen KV Eerbeek en KV Turbulas, was Monique één van de contactpersonen samen met Rene Peters.

Monique heeft een verenigingshart, en wil graag helpen de vereniging als secretaris te onder-steunen. Monique kan dit echter alleen met in eerste instantie de hulp van de trainers en leiders, en daarnaast de hulp van de leden en ouders van leden.

Belangrijke informatie over Monique:
Adres:  Meengatstraat 29
Postcode: 6971 VD
Tel.:  0575-560900 / 06-20598797

Wij wensen Monique heel veel succes.

Ga naar boven